با دهان نیمه باز

مطربیسم ....

با دهان نیمه باز

مطربیسم ....

مادر تاریخ (چیزی که در این نوشته حذفیده)

مانیفست من 4-چیستی 3

 

ترکیب محصولات آلات متشکله آدمی نتایج غریبی دارد

همچون مستی عرق دست ساز است...

تغزل و تناسل و تفکر 6 حالت مرکب دارد که 3 تای آن محتمل تر است...ازدواج و سکس از روی اغفال و حماقت بزرگی به نام تولید مثل....

پی نوشت دو : وقتی می خوای یکی رو دق بدی آهنگ های یاسمین رو واسش بزار ، سیگار رو ازش بگیر 

پی نوشت یک هم در نسخه فیس بوک چاپ شده که چون کلمات خلاف عفت عمومی دارد خودمان حذفش کردیم

نظرات 2 + ارسال نظر
ترنج یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 19:19 http://lahzeye-gomshode.blogfa.com

سلام
خوشحال شدم که مطلبم رو خوندین و کمی دور از آگهی های بی محتوا برای تبلیغ وبلاگ شخصی خواندید و نظر دادید :)
و اما در مورد وبلاگ شما
یه جوریه
نمی فهممش.یعنی میفهمم اما نمیدونم چرا ؟دلیل نوشته هاتو نمیدونم.کمی نا مفهومه.
چرا انسان فقط « تغزل و تناسل و تفکر» ؟
بله مهمه اما اصل نیست
اصل انسان فقط تفکرشه.
و چیزهای دیگه هیچوقت، هیچوقت،‌هیچوقت ماندگار نیست.
و چیزی که دردناکه اینه که امروز کسی به اصلش اهمیتی نمیدهد....اصل انسان اندیشه ها و تفکر اوست...

:)
در مورد اینکه مطالب گنگه ونا مفهوم باید بگم که اینا یه سری نوشته بود که تو فیس بوکم پاپلبش می کردم .دنباله داره . ولی کلا قبول دارم که گنگه.زیاد دست به نوشتن خوبی ندارم.
اما در مورد اینکه چرا انسان سه جزء باید بگم این نظر منه . عنوانش هم مانیفست شخصی است.;)
ولی بازم اگه نظر منو بخوای میگم اصل انسان وجودشه.مطلب اول رو بخون.انسان اصالت داره چون وجود داره

ترنج دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 17:50 http://lahzeye-gomshode.blogfa.com

اگه وبلاگی برام جالب باشه حتما بازم سر میزنم :)
اینکه شخصیست بله خب.من هم نگفتم عمومیست که!
و اینکه من هم در کنار نظر شما نظرم را گذاشتم :)
و اینکه بله اصل انسان وجودشه و به نظر من این وجود سرچشمه از تفکر و اندیشه های آدمی میگیره.و انسانی که تفکر نداره و اندیشه نیز وجود دارد اما وجودش به درد هیچ چیز نمیخورد جز مسائل فیزیکی و ...
البته شاید این حرف من به درد این عصر مزخرف تکنولوژی زیاد نخورد اما خب نظر است دیگر !(چشمک!)
و البته من باز هم میگویم اصل انسان وجود با تفکر است(من حرفت را با اجازه تصحیح کردم به روش خودم ) و وجود انسان اساسا بدون تفکر وجودی ناشایست و مبتذل و مزخرف و بیهوده خواهد بود !
و نکته ی آخر اینکه دست به نوشتنت هم به نظرم خوب است :)

ببین رفیق تازه آشنا .
انسان وجودش اصالت داره.یعنی موجودی که بهش میگن انسان خود به خود اصیله ُو احتیاجی نداره برای اثبات اصالتش به صفتی موصوف بشه!
حتی آدم دیوانه هم اصیل است .
من حرفت رو می فهمم ترنج سرخ موی....مرسی که به من سر میزنی.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد