با دهان نیمه باز

مطربیسم ....

با دهان نیمه باز

مطربیسم ....

مهمترین مقوله ای که در سربازی باید از سلامتش مطمئن شد

[ معاینه برای سربازی-امروز-واقعی] 

  

سابقه جراحی نداری؟ 

+ نه 

سابقه بیماری خاص؟ 

+نه 

سالمی؟ (در حال پرکردن تمام گزینه های بیماری با جواب نه) 

+بله 

خوب بکش پایین (در حال پوشیدن دستکش پلاستیکی) 

+جان؟!!!  

(به جان خودم اگه 3 ثانیه تعلل میکردم خودش دس به کار میشد) 

  

رشته ات چیه؟ (در حال کلنجار با مقوله ) 

+فیلان (در حال پیچ و تاب خوردن متاثر از معاینه دقیق)

تحصیلاتت؟  

+فیلان 

إ ، چرا این جوری میکنی؟ پس فردا سر کارت (دقیقا گفت کنار لوله نفت)  میخوای در بری !!!! 

(و من اشک شوق در چشمام حلقه زد،گریبان دریدم و نعره ها زدم از ربط حرفش با فشارش و عکس العمل من)

نظرات 1 + ارسال نظر
کلاغ شورشی۳ چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 22:17 http://www.kalagheshoureshi3.blogfa.com

درود.رفیق دیروز.
تووی لینک دوستانت تمام اون رفقا جز کاوه از رفقای دیروز من بودن.
که دیگه نیستن.
پست های زیادی ازت نخونده بودم.خوندم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد