با دهان نیمه باز

مطربیسم ....

با دهان نیمه باز

مطربیسم ....

همه سگ ها که سگ نیستند

ال ای دی لپتاپ من موجود احمقیست که با سوختن خود به من فهماند 

چشم های خانوم میم  سگ دارد... 

بدجوری پاچه میگیرند لا مصبا... 

 

ارشیا هم دختر مهربانیست که میدانم از سر ناچاری وقتش را با ما میگذراند. 

البته این را اول خانوم میم گفت. 

من پارارف میکنم. 

-  

مهدی کافه زده ؛ کیهان انگلیسی میخواست...ندادند ... جالب بود من تا طبقه ۱۵ وزارت نفت رفته ام اینقدر بگیر و ببند نداشت. 

 

 کاری ندارم هیچ چیز هم نمیگویم ولی خداییش....ولش. 

 

مجله ی آرت کالت را بخوانید...اگر نیو مارکسیست ها را دوست دارید . 

 

 

دوست دارم این تاتر جن گیر را بروم.....ولی هر بار می رویم دم درش به آدم هایی که با این حالشان امده اند برای تاتر فحش های بدی می دهم و راهم را میکشم و میروم خانه.مریض!! 

 

نظرات 10 + ارسال نظر
ترنج پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 19:24 http://lahzeye-gomshode.blogfa.com

به نظر من که کلا تکنولوژی با همه ی خوبی ها و بدی هایش سر و تهش را بزنیم موجود احمقیست !
خوشبحال مهدی که کافه زده.آرزوی بزرگم اینست که یک روزی کافه بزنم! کجا زده حالا.خدارو چه دیدی.شاید اومدیم !!
-----
از بوی سیگار و قهوه و صدای تار و سه تار خودم هم نمیتوانم بگذرم ! نمیگذرم یعنی ! ولی خب...
حالی بس عجیب میکنیم از خواندنت مطرب !

مرمر پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 21:53

تو همه متنت یه کلمه خیلی چسبید . سگ !

خانم میم شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 17:21

ببخشید این "ارشیا" که فرمودید "دختر"ن الان؟!!!!

بعدم خودت سگی ... متنفرم ازین طرز حرف زدن! اه

خودم شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 19:24 http://jolbakche.blogfa.com

پیدا کردن آدرس وبلاگ شما کار سختی نبود. در ثانی روحیه ی من با کلمات زمخت شما و امثال شما خدشه دار که نمیشه هیچ بلکه آیینه ی عبرتی است واسه خودش....!!

پروا شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 20:17

تورا با آدمیان ضدحال چکار؟!!!
بی خیال عزیز...
موفق باش!

ح.س.م جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 14:40 http://jolbakche.blogfa.com

اولا همه ی اونایی که سه جلسه میرن کلاس تار شعر نمیگن که بخواد بر وزن پیش درآمد ماهور باشه(محض اطلاع شما هرکی شنیده تعریف کرده که گذاشتم تو وبلاگم)!دوما هنوز به اونجایی که گفتید نرسیدم...!




با ایزه...!

کلاغ شورشی شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:29 http://www.kalagheshoureshi1.blogfa.com

درود.
همه را خوب خواندم.تا ته.گویا در پروسه ی تحول گرایی سهم ما تهوع بوده و دیگر جایی در دوستانتان نداریم.می گذرد و ما اما همچنان دوستتان خواهیم داشت که مطربی خوش می کنید.
درود رفیق
پاینده باشد این قلم توانا

ح.س.م چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 23:42 http://www.jolbakche.blobfa.com

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ح.س.م یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 21:43

نه اتفاقا!اصا ربطی نداشت

گرگ چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 18:54

تو را با آدمیان ضد حال چکار؟!!!!!!
بقول جناب پروا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد