با دهان نیمه باز

مطربیسم ....

با دهان نیمه باز

مطربیسم ....

آدم بعدی

نگاه می کنم از غم به غم که بیشتر است !!
به خیسی چندانی که عازم سفر است .. !  


من از نگاه کلاغی که رفت، فهمیدم ... که سرنوشت درختان باغمان تبر است !!  


به کودکانه ترین خواب های توی تنت .. به عشق بازی من با ادامه ی بدنت !!!!  


به هر رگی که زدی و زدم به حس جنون ........ به بچه ای که تو هم در میان جای خون 

 
به آخرین فریادی که توی حنجره است .. صدای پای تگرگی که پشت پنجره است ! 

 
به خواب رفتن تو روی تخت یک نفره ... به خوردن دمپایی بر آخرین حشره !!!!  


به هرگزت که سوالی شد و نوشت ، کدام ؟؟ به دست های تو در آخرین تشنج هام .... ! 

 
به گریه کردن یک مرد آنور گوووشی .. به شعر خواندن تا صبح بی هم آغووشی ... !!
به بوسه های در خواب احتمالی من ... !! به فیلم های ندیده ، به مبل خالی من.
به لذت رویات که بر تن کفی ام .. !
به خستگی تو از حرف های فسلفی ام .. !!! 

 
به گریه در وسط شعرهایی از سعدی .... !! به چای خوردن تو پیش آدم بعـــدی .. !
قسم به این همه که در سرم مدام شد. قسم به من ، به همین شاعر تمام شد !! 

 
قسم به این شب و این شعرهای خط خطی ام ، دوباره بر می گردم به شهر لعنتی ام !!!!!!!!!!
به بحث علمی بی مزه ام در گوشت ** دوباره بر می گردم به امن آغووشت ! 

 
به آخرین رویامان به قبل کابووووسم !! دوباره بر می گردم به آخرین روز .. دوباره بر می گردم به آخرین رووووز !!! 

از اینجا دانلود کنید. save target as  کنید.

 

پ ن : اولش که میگه نگاه می..کنم ؛یاد مصطفی کافه ژاندارک افتادم 
نظرات 6 + ارسال نظر
ترنج جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 00:01 http://lahzeye-gomshode.blogfa.com

چه شعر خوبی.مخصوصا چند بیتیش که مرا روی صندلی این کامپیوتر لعنتی جابجا کرد ! چند بار خواندمش.

نگاه می کنم از غم به غم که بیشتر است !!
به خیسی چندانی که عازم سفر است .. !

من یاد مصطفی کافه ژاندارک نیفتادم.اما حالم برگشت مطرب...

کاش شعرش رو با آهنگش گوش کنی..لینک دانلودش پایین متنه

مرمر جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:42

:)
قشنگه . . .

یک خواب بیدار شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 22:01 http://www.soberasleep.blogfa.com

]cheghadr talkhkhkh....
cheghghadr talkh.
cheghadr talkhe khaterehayi ke dorost shabihe male khodet tuye saret kubide mishe.
ba sedaye boghz aaloode ye mard.
che talkhe ke delt bekhad in music ahange payane hasti baashe.

پروا سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 16:58

هووووووووووووووم...
دوسش داشتم!
صدا و آهنگو دوس داشتم
مرسی

خودم پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 17:45

خیلی مسخره بود.جو گرفتتت هاااا. بشین پای درست گامبو

خودم پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 17:48

آخه تو چقدر شیتی بابا.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد