با دهان نیمه باز

مطربیسم ....

با دهان نیمه باز

مطربیسم ....

مهمترین مقوله ای که در سربازی باید از سلامتش مطمئن شد

[ معاینه برای سربازی-امروز-واقعی] 

  

سابقه جراحی نداری؟ 

+ نه 

سابقه بیماری خاص؟ 

+نه 

سالمی؟ (در حال پرکردن تمام گزینه های بیماری با جواب نه) 

+بله 

خوب بکش پایین (در حال پوشیدن دستکش پلاستیکی) 

+جان؟!!!  

(به جان خودم اگه 3 ثانیه تعلل میکردم خودش دس به کار میشد) 

  

رشته ات چیه؟ (در حال کلنجار با مقوله ) 

+فیلان (در حال پیچ و تاب خوردن متاثر از معاینه دقیق)

تحصیلاتت؟  

+فیلان 

إ ، چرا این جوری میکنی؟ پس فردا سر کارت (دقیقا گفت کنار لوله نفت)  میخوای در بری !!!! 

(و من اشک شوق در چشمام حلقه زد،گریبان دریدم و نعره ها زدم از ربط حرفش با فشارش و عکس العمل من)

بمانی

خراج بخت خوش هر خری ست عشق/بهانه ی معراج ابتری ست عشق 

برای این همه اوباش تو خالی/هزار سال دگر "گلپری"ست عشق 

 

دلم به حال اساطیر عشق می سوزد/کنون که منتر هر انتری ست عشق 

نگاه کن به جنون خون مانده به جا/چه لات لولی پرده دری ست عشق 

 

تمام سال زیر باران بود/عجب چموش درخت بی بری ست عشق 

دلم غمین غیاب عصمت بود/ غافل اینکه سقوط بتری ست عشق 

 

 

 

 

*شعر مانی (بعد از مراسم عروسی سینا برایم گفت)